Tel. 982 400 450 / 626 620 631 | dir.monforte@escolapiosbetania.es

Colegio Padres Escolapios de Monforte

MENÚ JUNIO 2021

En xuño empezan a estar dispoñibles as froitas de verán por todo o país, son as miñas favoritas e ademais fundamentais para manter unha boa hidratación cando empeza a calor. Aproveita para consumir moita sandía e melón polo seu alto contido en auga.

EXÁMENES CAMBRIDGE 2021

logo-cambridge-english

EXÁMENES CAMBRIDGE 2021-04-08 Se inicia el proceso de matriculación para los exámenes Cambridge . El período será del  7 al 23 de abril, en la secretaría del Colegio Escolapios. Los exámenes serán el 4 y 5 de Junio.

MENÚ MARZO 2021

verdura

COMER SAUDABLE: FROITAS E VERDURAS DE TEMPADA Máis vexetais: alcachofas, allos porros, cabaciñas, repolos, chícharos, xudías, pementos, apio, espárragos e fiúncho, que en ensalada axúdanos a facer ben a dixestión…. Froitas: albaricoques, pexegos, nísperos, amorodos, fresones, ameixas e cereixas.

Melodías con mensaje San Valentín

valentin

Los alumnos de música de la ESO han sido esta semana compositores.  Han creado unas melodías con mensaje oculto para un día como hoy.  Es muy fácil de averiguar qué nos dicen , cada compás corresponde con una letra. Escuchad la melodía e intentad descifrarla. Esta es una pequeña muestra.  Feliz día de San Valentín. … Leer más