T29 GAL

VITRINA VI

ARRIBA
Na presente vitrina podemos contemplar varios cálices, de entre os que cabe destacar o cáliz dourado, agasallo da Condesa de Lemos ao Colexio do Cardeal. O resto de cálices e o copón, pertencen ao colexio, son propiedade dos PP. Escolapios, estando depositados para a súa seguridade nesta Pinacoteca.

ABAIXO
Poden contemplar no estante de abaixo unha colección de 53 pezas prehistóricas, especialmente do período Neolítico. Todas elas doazón do P. Javier Agudo, escolapio, que inclúe diversas puntas de frecha, raederas, lascas…..
Poden contemplarse tamén dúas pezas de cerámica prehispánica:
Pequeno recipiente de cerámica GUAYAMÍ de Panamá. Correspondente aos S. XIII ou XIV d.d. C.
Cerámica dun rostro antropomorfo, quizais unha deidade da antigüidade colombiana. Pode ter unha antigüidade de máis de 500 anos a.d. C.