Tel. 982 400 450 / 626 620 631 | dir.monforte@escolapiosbetania.es |  Defensa del menor  | Canal de denuncias |

SEMANA VOCACIONAL: VISITA A AFAMON

Durante esta semana estamos a realizar actividades relacionadas coa semana vocacional.

Unha das actividades que realizamos foi a que fixemos cos anciáns de AFAMON. Con esta actividade de aprendizaxeservicio tentamos aunar a aprendizaje co compromiso social. Os nosos alumnos de 5º de primaria estiveron moi atentos ás explicacións da Traballadora Social do centro, formularon pregundas aos anciáns e escoitaron as respostas que lles daban para despois elaborar un cartel no que reflectirían os nomes dos oficios que desempeñabas os anciáns de asociación e os utensilios e ferramentas que empregaban cada día ou as actividades que se realizan en cada traballo.

Foron unhas xornada nas que non faltou música tradicional e moderna e algo de baile, nas que todos aprendemos cousas novas dos maiores.

Aquí vos queda unha mostra do traballo dos nenos nas seguintes fotografías.

VISITA A AFAMON 5º A e B