Proxecto 3º ESO e Afundación Abanca

Copia de P5040266IMG_6091

«Fálame da emigración» é un programa interxeracional que se insire na liña estratéxica «O valor da experiencia», da área de Envellecemento Activo de Afundación.
Este programa desenvólvese, inicialmente, nos concellos de Galicia onde se sitúan os 11 centros de maiores de Afundación, nos que participan máis de 11.000 persoas, en colaboración con institutos de ensino secundario destas localidades. Nesta primeira fase participarán 65 maiores, 11 IES e 461 mozos e mozas, maioritariamente de segundo e terceiro de ESO.

Copia de P5040259Copia de P5040233

O noso Colexio tivo a sorte de ser un dos 11 centros participantes de toda Galicia.

A profesora de Ciencias Sociais, Rosa G. Roca dirixiu o proxecto e os Alumnos participantes de 3º A/B de ESO:

Héctor Martínez Casares, Eva Valcárcel Rodríguez, David Vilar Aguilar, Aitana López Rodríguez, Raquel Pérez Rodríguez, Adolfo Díaz López, Aroa Pérez García, Lucía Otero Enríquez, Adrián Riveiro Díaz, Sofía Figueiras Vilariño, Rubén Pérez Sánchez, Miguel González Rodríguez, Arianna Martín López, Sofía Fouces Losada, Juan Yuri Díaz Sánchez, María Cedrón Aira, Javier Álvarez Lamus, Yolanda González González, Jorge Vázquez Fagín.